معرفی و آموزش کاربردی ابزار Gtmetrix
نوشته شده توسط : افتخاری


در‌صورتی‌که به طور تخصصی  ابزار سئو   در حوزه ی بهینه سازی وبسایت سرگرم به کار می باشید مسلما بر این فرمان واقفید که سئو سرعت یکی‌از مهم‌ترین فاکتور های گوگل به خواسته جايگاه دادن به تارنما هاست . این ابزار کارکشته با در لحاظ به دست آوردن معیارهایی از قبیل تصاویر، کدهای html و JavaScript ،CSS و.. وبسایت شما‌را بررسی کرده و خط مش کارهایی به خواسته ارتقاء سرعت وب سایت در دست شما قرار میدهد. برای شناخت بیشتر با ابزار Gtmetrix و فراگیری چگونگی به کار گیری از آن با ما در‌این نوشته‌علمی همپا باشید.

معرفی ابزار Gtmetrix (جی تی متریکس)
ابزار Gtmetrix یک کدام از دوست داستنی ترین ابزارهای مجانی seo و seo تارنما دربین متخصصین seo به حساب می آید. این ابزار میتواند تا با محاسبه ظریف وب سایت شما سرعت آن را در موتور جستجو گر گوگل و همینطور در موتور جستجو گر یاهو در اختیارتان قرار دهد. برای مثال مهمترین فاکتور هایی که Gtmetrix علاوه بر سرعت وب سایت در موتور های کاوش در دست یوزرها می‌گذارد برهه زمانی بار گذاری وب سایت میباشد.

برای مثال مهمترین مزیت های ابزار Gtmetrix می شود به بدون پول بودن و راحتی فعالیت با آن اشاره نمود به طوری که حتی در حالتی که در مسئله seo وب سایت تجربه کافی نیز نداشته باشید به آسانی میتوانید اطلاعاتی از قبیل سرعت و بازه زمانی بارگذاری وبسایت خویش را از آن اخذ نمائید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: